flyttpackar

Vårat lilla rum ser för tillfället helt kaotiskt ut. I förmiddags började jag att packa ihop alla våra kläder, för att sedan ta en paus och gå ut i solen med Matilda. Årets första vårdag kom till Oslo idag, tio grader varmt och strålande sol, min vårjacka fick göra sin Norge-premiär idag! Vädret var fantastiskt skönt, så det tog emot att gå hem och fortsätta packa, men det kommer att vara väl värt det imorgon då vi flyttar över till det lilla Annexet och vårat nya, större, rum. Jag kommer att sakna Ingrid, Hege och Trojka, men vi får gå och hälsa på varandra, vi bor ju trots allt på samma gård fortfarande. Fyllgubben-Hans kommer jag inte att sakna, inte ens för en sekund. Nu ska jag återgå till att packa, det är mycket kvar kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback