intervjun på scandic edderkoppen

Intervjun på Scandic Edderkoppen gick mycket smärtfritt. Det var ingen kollektiv intervju, restaurantchefen var en svensk tjej så jag förstod vartenda ord och jag fick dessutom inga direkt jobbiga frågor. Så på tisdag kl 15 ska jag provjobba, skojskoj! Madelene, som hon hette, visade mig runt lite på hotellet och det visade sig att det är en gammal teater som ligger i samma byggnad och som Scandic samarbetar mycket med. Teatern är gammal och över allt fanns massa stora och fina, svartvita, gamla bilder från 40-talet, jag trivdes mycket bra kan jag lova... Nu ska jag bara fixa en svart skjorta och ett par svarta byxor, som inte är jeans, sen är jag redo för provjobb!

Kommentarer
Postat av: Sofie

G R A T T I S ! ! !

2011-03-30 @ 14:38:27
Postat av: karin

Mmmmm bullarna ser super goda ut..lycka till med prov jobbet

2011-03-30 @ 17:38:15
Postat av: karin

-Mmmm bullarna ser super goda ut...lycka till med prov jobbet.

2011-03-30 @ 17:41:33
Postat av: Emil "E" Rolfsson

Är kläderna dyrare där uppe med?? Hoppas det går bra hör av dig om det är något inom restaurangbiten du undrar över.. 1000 lycka till framtiden



//E

2011-03-30 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback