mys-dag

Det snöar i Oslo idag, snön lägger sig inte som tur är, men ändå. Jag brukar ha som princip att stanna inomhus och inte göra något vettigt alls när det är vår och den sista, obligatoriska, snön kommer fallande. Det brukar gå sådär, men eftersom att jag bara får jobba när det är fint väder så funkar det alldeles utmärkt idag. Eftersom jag tvättade i söndags och måndags behöver jag inte göra det, jag städade i söndags och i tisdags så behöver jag inte göra det heller. Mina ärenden skjuter jag upp tills imorgon och har därför en sängliggandes mys-dag iförd mitt favoritplagg, byxdressen i trikå. På så sätt gör jag en helvetes-dag med snö till en bra dag med att bara vila. Optimist, javisst!

Världens bästa och skönaste plagg!
Såhär mysig är jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback