syttene mai

Jag har nyss kommit hem från jobbet, mycket bitter över att ha jobbat årets viktigaste dag, i Norge. Jag hade velat stå och titta på paraden, viftandes med en norsk och en svensk flagga, dricka bubbel och äta brunch i en park och fira med alla norrmän. Istället har jag hjälpt norrmännen att fira sin dag genom att servera dem bubbel, vin, öl och mat på Scandic. Vi hade pyntat restauranten med blommor och flaggor och serverade en supergod buffé, dessutom fick all personal ha på sig vad de ville, bara det var fint. Mitt självklara val, dagen till ära, var min blå klänning med röd/vita prickar.
Om jag inte hade jobbat och sett ut som ovan, hade jag definitivt sett ut som nedan...

Här kan ni också norskifiera er!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Söt som "norrbagge" men sötast i prickigt "svenskt"!!!

2011-05-17 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback