allt jag kan önska

Speciella stunder inträffar mig ofta, oftast dagligen och om inte annat flera gånger i veckan. Speciella stunder då jag känner att jag är världens lyckligaste människa. Jag har så mycket att känna tacksamhet för. Jag lever med den mest omtänksamma och fantastiska mannen, jag har världens bästa familj hemma i Sverige som jag älskar med hela hjärtat, och som älskar mig med hela deras hjärtan, jag har ett jobb som jag ofta längtar att gå till och som förser mig med tillräckligt mycket pengar så att det räcker och bli över, jag är benådad med intressen som inte kostar skjortan, välsignad med ögon som uppskattar det vackra i det som är och inte det som kunde, och det lyser om min framtid. Jag har lärt känna många människor med mindre lyckliga livsöden och sett det mindre vackra på denna jord, upplevt saker jag gärna skulle glömma, men kanske har det hjälpt mig. Hjälpt mig att se att jag idag har allt en människa kan önska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback