saknad

När Sandra flyttade från Oslo och från mig så försvann en bit från mitt Norge-pussel, en stor bit. En såndär stor bit, en sådan i mitten, som är svår att klara sig utan. Jag vet ingen av mina vänner som är så olik mig på Sandra, på alla sätt och vis, ingen vän som har så skilda intressen som Sandra och jag har, men jag har få vänner som jag har samma band med som jag har med min Sandra. Jag har saknat Sandra varje dag sen den fruktansvärda dag i augusti som hon tog flyttlasset och åkte till Stockholm, men idag är saknaden enorm. Som ett barn som separerats från sin mamma, typ. Sandra, kom snart, det är en order!

Kommentarer
Postat av: sandra

fina älskade jävla lovisa! jag saknar dig också, så att det gör ont ibland. behöver en påfyllning av dig. en kopp lovisa tack, med grädde, liksom. snart kommer vi ned och hälsar på i alla fall, och efter det så ska jag se till att det händer oftare!! så här långt får det inte gå emellan varje träff. jag behöver verkligen dig, så vi måste ordna upp det här. puss och kärlekslass!

2011-11-06 @ 18:53:57
URL: http://sanebe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback