tillbaka i oslo

Nu är jag hemma i Oslo igen efter ljuva dagar hemma i Gränna. Tänk att få ha två hem, det är väl ändå fantastiskt bra?! Mina dagar hemma såg ut såhär:

Torsdag: Resa Oslo-Jkpg. Hälsa på farmor, shoppa höst/vinter-skor, kappa och ny bok. Mysa med mamma, pappa och hundarna hemma framför deras nya kamin. Passade på att dricka julmust.

Fredag: Antikmässa i Borås med mormor, mamma, moster Bitti, moster Fia & Lennart och Hedvig. Fredagsmys med mamma, pappa och David med god mat och Idol på TVn. Passade på att dricka julmust.

Lördag: Halloween-pyssel, bus och lek med syskonbarnen. Lördagsmys med mor och far med ännu godare mat, Så mycket bättre på TVn och sedan tittade vi på Maria Larssons eviga ögonblick. Passade på att dricka julmust.

Söndag: Lämnade av Dave på bussen mot Oslo. Strosade runt i Jonas antikaffär i Huskvarna och såg massa fint men höll mig till att endast köpa två dukar. Förlovningsfika hos Linnea och Fredrik. Passade på att dricka julmust.

Måndag: Snabb-visit på Polkapojkarna för att säga hej och att de alla är oerhört saknade. Sedan resa Gränna-Jkpg hela dagen lång, passade på att dricka julmust på bussen.
Mer om detta i detalj senare, nu ska jag städa lite, äta lite och sedan göra mig iordning för jobb.
Så här fint dokumenterat var mitt besök på Polkapojkarnas facebook-sida. Gå in och gilla den HÄR, vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback