vinterkräksjuka

I måndags morgon vaknade jag av kräks-ljud. Dave stod på toaletten och spydde och vinterkräksjukan var ett faktum. Jag har inte haft vinterkräksjuka/maginfluensa sedan jag var 5 år, det sägs att det finns en gen som vissa, lyckligt lottade, människor har. En gen som gör att man är imun mot magsjuka, med tanke på att jag inte haft magsjuka sedan jag var 5 år var jag helt övertygad om att jag bar på genen. Men icke, jag spenderade kvällen och natten med att kräkas livet ur mig. Jag kunde inte dricka en droppe vatten ens utan att den kom upp igen. Idag har jag hållt mig spy-fri men kan inte göra något annat än att ligga i sängen, jag är helt slut i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: Bitti

Från världens lyckligaste människa till vinterkräksjuk! Tvära kast. Hoppas Du åter är världens lyckligste människa när Du läser detta. Jag längtar till jul då vi ses igen. Kram

2011-12-01 @ 08:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback