jag lever och hösten är fin här

Hej kära ni! Jag har verkligen varit sämst på att uppdatera det senaste, men så kan det vara ibland, jag har haft fullt upp ena dagen och lat den andra, ni förstår. Jag lever och har det bra varje fall, väldigt bra. Hösten är otroligt fin här men det börjar bli kallt som bara den, vantar står på inköpslistan, om man säger så. Jag saknar dock alla er kära. hemma i Gränna eller på de platser i världen ni befinner er, otroligt mycket, men så är det ju ibland här i livet.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du precis som jag älskar hösten och dess lugn. Ser lika mysigt ut i Oslo om hösten som på sommaren, önskar jag kunde komma o hälsa på en helg men även där är livet likadant för oss båda - FULLT UPP!! Kram

2011-10-12 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback