saknar


Kommentarer
Postat av: Mammi

Saknar! Ja nog saknar jag er båda älskade ungar! Tur ändå att ha en älskad unge kvar i Gränna! Barnbarn o sonhustru på samma ort gör ju ändå att livet är "gött" o leva.

2011-10-12 @ 17:24:05
Postat av: Elsa

Hej kusin, jag läser din blogg någon gång då och då, mkt kul. vad fint ni bor. när jag ser dig på vissa foton minns jag gamla foton i ett fotoalbum som finns hemma hos mamma och pappa, foton på Tina i din ålder. ni är verkligen lika. dock inte klädstil o frisyr som hon hade i din ålder ;-)

2011-10-15 @ 01:39:01
Postat av: Lina

Och jag saknar dig! Ska bli sa kul att ses nar jag kommer hem! Och jag saknar faktiskt dig med mami! Puss

2011-11-05 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback