ett tag sedan

Nu var det ett tag sen, förlåt för det. Jag orkade inte riktigt blogga mer när jag var sjuk, i lördags jobbade jag trots att jag fortfarande inte var frisk, i söndags var jag mycket bättre och då samlade vi ihop våra snälla, manliga, vänner och gick ned till Karl Johann och hämtade en soffa som jag hittat på finn.no, så nu känns det verkligen som ett hem här hos oss, och så till sist, det bästa, min älskade syster kom hit i söndags kväll, för att stanna en vecka! Dessutom har vårat internet krånglat i ett par dagar, men nu så, back on track. Nu ska jag och Lina äta brunch!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det låter mysigt, ha så roligt i varandras sällskap, tiden går så fort, snart bor lillsyrran i Spanien, när du kommer hem i näst får du hålla tillgodo m bara mammi. Kram t er båda

2011-09-20 @ 16:45:18
Postat av: bitti

Önskar Er en härlig vecka tillsammans. Kram Bitti

2011-09-21 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback