god morgon!

God morgon allesamman! Idag var jag uppe med tuppen, 06.30 ringde klockan och en kvart därefter steg jag upp ur sängen. Fruktansvärt trött och helt motvilligt. Väl uppe förvånades jag över det fina vädret, solen hade, precis som jag, just stigit upp och det låg ett vackert och behagligt sken över Oslo. Jag packade ihop mina sista saker, klädde på mig, gjorde i ordning frukost att ha med och förtära på bussen och sen begav jag mig mot busshållplatsen. Ännu en gång var jag ute i så pass god tid att jag fick ta en buss tidigare än vad jag planerat, skönt! På Bus4you tog det inte lång tid innan jag somnade om, vaknade en och en halvtimma senare precis innan gränsen. På svensk mark njöt jag av min norska frukost och om en timme är jag framme i Göteborg för att snabbt byta till bussen mot Jönköping.
Klassisk norsk frukost med enbart helfabrikat, förutom chokladbollarna, de har jag gjort själv.

Kommentarer
Postat av: Sandra

SKOJJAR DU ELLER! Linnea Henriksson ftw. Jag röstade också på henne :) Ännu en gemensam nämnare - ja! PUSS BABY

2011-09-11 @ 16:52:03
URL: http://sanebe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback