kremmerhuset

Igår var Dave och jag nere på Oslo city och Byporten, två shopping-gallerior nere vid centralstationen här i Oslo. Vi skulle köpa en router, mopp och tillhörande hink, tvålpump och lite så innan jag började jobba. Router och städprylar hittade vi på Clas Ohlson, så även tvålpump, men den var inte särskilt fin. Vi gick över till Byporten, där ligger nämligen Kremmerhuset. Kremmerhuset är en norsk butikskedja som säljer jättefina och förhållandevis billiga småsaker för hemmet, och jag älskar den butiken! På Kremmerhuset hittade jag en tvålpump, och massa annat såklart. Jag nöjde mig dock med det här:
Tvålpump + tandborst-hållare!
2 små skålar att ha godis eller tillbehör till mat i!
4 st thékoppar, med tillhörande fat och assiett, som jag tittat på sedan i somras

Kommentarer
Postat av: Mammi

Lollo!! Har DU köpt det fina porslinet jag tittade på i somras! Har precis druckit te i mitt gamla porslin, borde jag ångra mej??

2011-09-14 @ 21:15:28
Postat av: Sandra

Åhhh min fina Lovisa! En "shoppingtur", men du har inte ett enda nytt klädesplagg med dig hem. Jävla original!

2011-09-16 @ 15:41:36
URL: http://sanebe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback