söndag/måndag

Eftersom att jag och Dave jobbade i lördags så hade vi lördag igår, och eftersom att jag är ledig idag så är det i min värld söndag idag. Igår gjorde vi massor av nödvändigt ont, så som att städa, tvätta, byta lakan osv. Vi hann även med att ha lördagsmys såklart, vi satte en höstgryta på långkok, kollade på film och serier, drack lite vin och umgicks allmänt så som man bör på lördagar. Nu sitter jag med en kopp kaffe och gör inte mycket alls, jag ska snart äta lunch och sedan gå och handla lite ingredienser så att jag kan baka i eftermiddag. Annars ska jag bara ta det lugnt, vika lite tvätt, putsa speglar och försöka pyssla färdigt mitt projekt till hyllorna i köket. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback