det händer i jönköping

När man tagit sitt pick och pack och flyttat till storstaden, till en stad där det händer saker, det finns möjligheter till det mesta. Man har övergivit sin kära landsbygd för ett par år, för att bo i en stad där det händer saker, ja, då är det väl självklart att det händer betydligt intressantare saker i Jönköping än i Oslo.

Ni ser ovan, jag rekommenderar ingen att gå dit å mina vägnar, det är en order till samtliga att besöka Tändsticksmuseet inom fyra veckor och skänka en tanke till mig, tack!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Men vad broderar dom med, mattrasor eller?? Dessa skulle jag snarare rekommendera till flamskvävnad före broderi!!!

2012-01-15 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback