gott nytt år!

Jag inleder år 2012 med att baka en mango/björnbär/jordgubbs-smulpaj. Jag har inviterat mina fina syskonbarn med föräldrar för att äta pajen över lite sällskapsspelande med mig, Dave, mamma, pappa och Lina. En bra start på det nya året, en sådan typ av start som jag hoppas kommer gå som en röd tråd genom 2012. Mycket bakning och matlagning och framför allt mycket socialt umgänge och tid med familj, släkt och vänner. Att ha råd att fördela ledighet och kunna åka hem en lång-helg i månaden. Det hoppas jag på i år!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Va roligt det låter, hemma i Gränna en långhelg i månaden!! Då blir vi alla inkl hundar glada med förhoppningar om ett Gott Nytt 2012!!

Kram

2012-01-02 @ 10:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback