igår/idag

Igår var det en mindre snöstorm i Oslo, kan man säga. Jag och Dave trotsade vädret och åkte till IKEA, vi fick inte med oss någonting mer än en bukett tulipaner hem. Nog köpte vi mer än så, det var ju IKEA vi var på, som planerat köpte vi en bokhylla, och så blev det lite mer saker utöver den, men eftersom att vi omöjligt kunde få med oss bokhyllan hem på bussen så bokade vi in den, och det andra, för hemkörning. Så på tisdag kommer den! När vi kom hem trotsade jag vädret ännu en gång genom att gå till hotellet och möta upp Andrea och co. för att gå till Babylon och dricka öl. Väl på hotellet fann jag tre av våra stamgäster i restauranten, och de är från Jönköping, så nog har vi mycket att diskutera jag och dem. Så de tog med oss till Babylon, vilket var skojskoj. Idag är jag lite trött men har klätt mig och städat lägenheten något så när. Nu överväger jag att baka lite kakor eller att sitta i soffan och bara vara sliten som nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback