nyårspromenad

Av alla skogspromenader jag varit på i mitt liv, så är denna den absolut vackraste, tänk så mycket lite rimfrost kan göra för själen. Dessutom var det sol och helt vindstilla! Jag var helt uppfylld under, och efter, hela promenaden. De vackra synerna sitter fortfarande som klistrade på min näthinna, dessutom hade vi så trevligt, Lina, Svea, Frida och Nellie kunde inte följa med av olika anledningar, men i övrigt var hela familjen samlad, underbar avslutning på året.

Harry hade packat Kånken med en termos blåbärssoppa!
Hedvig och hennes lilla kompis Ronja.
Skogsmannen, även känd som min far, men han har börjat att kalla sig för Skogsmannen på senare tid.

Gull-hönor!
Sen var det fikapaus med mackor, pepparkakor och blåbärsoppa.
Det tyckte Harry var gott!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilka underbara bilder! Ja det var verkligen en underbar promenad och vackrare skog får man leta efter.

Kram

2012-01-12 @ 19:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback