sommarvärdarna 2012

Nu vet jag vilka människor som ska förgylla min sommar. Jag är nöjd med årets sommarvärdar, utan tvekan, men eftersom att sport inte intresserar mig, så hade jag gärna bytt ut många av idrottarna mot fler musiker, författare och professorer. De som jag är mest förväntansfull inför är Thorsten Flinck, Yngwie Malmsteen, Daniel Ek, Björn Lindeblad och Stefan Löfven. Även Ebbot Lundberg, Elsa Billgren, David Hellenius, Klara Zimmergren, Jenny Jägerfeldt, First Aid Kit, Gudrun Sjödén, Sebastien Boudet, Henrik Dorsin och Marie Göranzon känns lovande! Jag ser även fram emot att lyssna på Eskil Pedersen den 22/7, ledare för AUF i Norge och överlevande från Utöya. Heder åt att både Sverige, Norge, Danmark och Finland sänder hans program ett år senare, det är bra. Nu vet ni vilka jag glädjer mig mest åt att lyssna på i sommar, och HÄR har ni samtliga av årets sommarpratare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback