v.17

Hej kära vänner och läsare! Hoppas att allt är bra med er och att Valborg och 1a Maj har varit bedårande. Här kommer en samlad uppdatering om vad jag sysslade med förra veckan (eftersom att jag var så dålig på att uppdatera dagligen, skärpning nu)!
Startade veckan med en ägg, kaviar & majonnäs-macka i fönstret!
Tog en reunion-öl med Heidi som kom tillbaka från Malta. Hon var såhär glad att se mig igen!
Busade och berusade mig med Andrea tills natten blev morgon och det var ungefär så här dimmigt.
Åt mer äggmackor till frukost i fönstret.
Åt Carbonara och drack fredags-vin med Petter.
Vaknade på min lediga lördag och solen lös upp min tillvaro! Det börjar för övrigt att bli väldigt grönt utanför mitt fönster och slottsvyn är snart ett minne blott.
'
Ringde min gamla klasskompis Mia och njöt av hennes sällskap, värme och kall öl på Babylons innegård.
Gick en söndagspromenad på Bislett och tog en svängom förbi den svenska godisbutiken, fann svenska dillchips och endorfinerna flödade.
Rensade kylskåpet och slutade upp med en god söndagsmiddag, krämig laxpasta med champinjoner, sparris och parmesanost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback